Friday, June 09, 2006

Kärleksparaden

Om inte allt för länge drar jag till Berlin. Det lär bli sådan svenskfest under Love-Parade veckan! Jag och mina osjälvständiga technokompisar skall åka i samlad bataljon. Jag, Anders och Anders, Martin och Olof och Elin och hennes två eller om det kanske var tre kompisar. Alla sedan sex månader berlinsvenskar bosatta i Prenzaluerberg kommer verkligen hata oss och baaa: "aaaah hallå sluta kom hit, nu bor ju jag här och känner mig helt internationell så kommer ni och får mig att känna mig helt o-unik. Jag var här först. Go home swedes!".

Jag håller redan på att planera vilka floaters vi skall hänga vid och fester vi skall prioritera men framförallt vad för kläder jag skall ha. Ja eller kläder och kläder. Mina ledord är hud, kroppsmålning, ludd, peruker och lite allmänna crazy element.

Lite inspiration: