Monday, July 03, 2006

She's sooooo divorcing Kevin!

Nu har Brit färgat håret för att vad jag tror, definiera sig från gamla Kevin-Britney:

Intressant det här att jag ALDRIG brytt mig om varesig Britneys eller någon annan kändis väl eller ve tidigare. Men efter att allt spårade ur med Kevin så har jag av någon anledning gjort det. Verkligen inte likt mig... Men fatta att vara en naiv kristen romantiker, gifta sig med en kille som visar sig vara en lyckosökare, föda hans barn samtidigt som han är ute och festar och drygar ut kassan genom att sälja uppgifter om dig. Du blir helt trakasserad av media som följer varenda steg (och felsteg du tar) samtidigt som du skall försöka finna styrka i dig själv och skall försöka komma underfund med vad fan du skall göra SAMTIDIGT som du oroar dig för din framtid som tjock, bränd has-been. Jag blir så ledsen när jag tänker på det!

Jag tyckte ju att Madonna kunde ta lite ansvar för att hjälpa Britney men från Madonna är det helt tyst (hon flexar väl sin 50-åriga stjärt i någon helfigursspegel eller nåt annat viktigt ). Nu har däremot Sarah Jessica Parker gått ut och gnällt om att Britney borde välja nanny efter kompetens och inte efter kön (apropå att Britney skaffat sig mystisk manlig nanny). Amen tack för stödet Sarah! Sen förstår jag inte riktigt hur hon tänker, skulle inte en manlig nanny kunna vara lika bra som en kvinnlig?

Nog tjatat om det här. Jag hoppas bara att Britney anlitar USA:s skickligaste skilsmässoadvokat och får det hela överstökat snabbt. Sen tycker jag att att Angelina borde göra slut med Brad så kunde Angelina och Britney flytta in i ett singelmom-kollektiv och ta hand om varandra.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

6:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

10:50 PM  

Post a Comment

<< Home