Tuesday, May 08, 2007

"Blogging är framtiden!" sa Uppsala kommun

Ursäkta men den här bloggen!?! Undrar hur mycket Uppsala kommun betalar för att personen ifråga skall skriva den?

Jag kontrar med lite Uppsala-bilder från måndagens utgång i den eviga ungdomens stad där det finns något för precis alla oavsett smak och tycke och i år är det ju Linnéåret om någon har missat det mer info om Linnéåret kommer jättesnart det berör mig jättemycket som medborgare i Uppsala den lagom stora staden som expanderar till en ännu lite större precis lagom stor stad i och med alla spännande framtidssatsningar mer info om det snart:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hahahahahaha!
Så du har också hittat till Uppsala-bloggen? Jag gillar betalda bloggar som bara ebbar ut i intet.
typ... expressens uppsalabloggar.

12:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Lite som ett nöjesfält som någon lämnat bara sådär!

Det finns en asbra hemsida med en kille som fotar övergivna platser, hyreshus och tivolin. Man kanske borde börja screenfota övergivna bloggar.

12:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

och de tjusiga vita sandaletterna du har på dig i barce, får man fråga var du köpt de?
//Kris

4:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej

Du ska stå uppskriven på gästlistan på grodan imorgon och 24 hours skivsläpp. hoppas det inte blir meck med att komma in.

4:33 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Elin:

haha jo det vore fan nåt! 2000-talet i ett nötskal liksom. Inga spruckna industri eller folkhemsprojektsdrömmar utan och övergivna bloggdrömmar!


Kris:

De är second hand så de kan bli svåra att hitta men jag menar alla billighetskedjor har ju massa sandaletter nu! Om du hittar något på Nilsons du vill ha, maila mig för jag har ett tillgodokvitto där som det känns som jag aldrig kommer göra av med så kan du få köpa det för någon hundring billigare :)

Adde:

Tack!

Kom som en trevlig överraskning! Kanske kommer förbi! Skall tentaplugga i helgen så att komma till er känns säkert mer prioriterat!

8:28 PM  

Post a Comment

<< Home