Friday, May 11, 2007

Tonite is forever

Trevliga Adde från Differnet och 24 hours som jag misstänker är en av mina trognaste läsare sen jag startade den här bloggen, bjöd mig på Grodan-festligheter ikväll. Hans nyuppstartade skivbolag har releasefest. Men Elin och Vicke spelar ju på Modem och det vill man ju inte missa (Elin har lånat hela mitt cd-case också så man lär ju få höra en del av sina favoritlåtar). Vad att välja?

Tåls att tänka på. Nu skall jag dock plugga i hundra timmar och inte tänka på vad att göra ikväll (eller imorgon kväll heller för den delen). Det är dock inte helt lätt. Känns som jag knappt gjort nåt annat än att läsa och fördricka mig på kaffe och te på sistone. Har tack och lov nästan bara det roliga kvar att läsa. Eller vad sägs om uppsatser som "Människans familj - enhet eller söndring?" och boken "Från Sapfo till cyborg - Idéer om kön och sexualitet i historien". Mumma!


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Om du kommer dit så är jag den skäggige småtjocke halvdansken i glasögon...

11:34 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Adde med tanke pa att du sett otaliga bilder på mig och jag ingen på dig tror jag att det blir ditt ansvar att säga hej! Annars skulle behöva gå och presentera mig för varenda glasögonbågad småskäggig technoman och mina erfarenheter från idel technofester är att det brukar dyka upp ett gäng skäggtechnoclones...

5:02 PM  

Post a Comment

<< Home