Monday, October 09, 2006

Snabbspolning

I torsdags skrev Anders full och hickande (och på fullaste allvar) ett mail till till Ryska ambassaden i Sverige. Han var skrev att han var "very concerned" angående Rysslands handlande mot Georgien. Det var typ roligast i år! Han har inte fått något svar. Annat alkoholrelaterat den här helgen är att jag, Georgious, Jonas och Anders drack drinkar för 2000 kronor i lördags och i fredags bangade jag och Fia Spy Bar gästis till förmån för att sitta hemma på mitt golv och röka och lyssna på musik the old fashioned way. Idag har jag och Anty varit på bilutflykt till Skokloster och ätit söndagmiddag hos mina föräldrar. Min föräldrar bjuder aldrig hem mig på middag så det var fint. Det bjöds kantarellpaj och jag fick klappa min katt Måniii lite. De har byggt om massa, har spots i taket och det är allmänt fint. Min brorsa pratade om att han skulle åka till Åre med sina sju killkompisar och pappa upprepade att det var bra att Anders hade fått jobb så att vi både kunde göra rätt för oss och lära oss nya saker. Vi kändes som en väldigt normal familj faktiskt. Kan dock ha att göra med att vi var där så kort. Men ändå.

Hörs imorgon bloggen! Kjamiz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home