Wednesday, October 04, 2006

Kvällens känsla: Att vara totalt oavslappnad i sig själv

Jag skulle vilja kunna slappna av lite. Feel the vibe, go with the flow.

Jag skulle vilja ta lätt på mina brister.

Jag skulle vilja vara lite manjana manjana.

Jag skulle vilja acceptera att jag är bra även när jag inte är bra.

Jag skulle på riktigt vilja acceptera att alla misstag inte alltid är mina egna.

Jag skulle vilja vara kille.

Jag skulle vilja vara en gås.

Jag skulle vilja ha bra hy.

Jag skulle vilja ha kontroll.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:38 AM  
Blogger X said...

Påminner lite om ett PM jag skrev på gymnasiet om ideal, förutom det där med gåsen då=) Läskigt.

12:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

yeah... ibland är det fan inte fel att vara kille med tribals som åker runt asien. know your feeling.

1:26 AM  
Blogger Dynamit-Per said...

Jag måste säga att jag alltid tyckt du verkat vara en tämligen easy going person... Grattis till bloggtoppsplaceringen förresten. Helt SJUUUUKT många besökare, tjejen! Och hoppas att det funkar bra med nya jobbet.

11:32 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

jag är easygoing nästan jämt... men inte jämt.

tack och tack!

hoppas allt är bra i gotenburgo och att du får spela lite skivor också..

3:00 PM  

Post a Comment

<< Home