Friday, June 16, 2006

Freitag beat

Idag är det fredag. Det innebär ännu en bra anledning till att få gå ut och pimpla öl på någon uteservering. Annars så är ju det fina vädret - "man kan ju inte sitta inne nu", fotbolls VM, någon kompis som kommit hem för sommaren, man orkar inte äta mat och vill äta ute bra anledningar att gå ut och låta levern arbeta väldigt bra anledningar.

Jag tänker börja kvällen med fruktsallad och vin på balkongen. Sen bär det nog av till Orange där Mr. Miyagikillarna skulle köra nåt litet electro arrangemang. Mitt vin på balkongen kommer att akompanjeras av Nick Chaconas väldigt somriga Beats in Space set. I love it! Mer sånt.

2 Comments:

Blogger Karolina Lassbo said...

Halloj! Skoj att prata med dig igår på Orange! Nu har jag koll på vart din blogg bor... =)

4:21 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Hahaa ja det var trevligt. Var så fruktansvärt full bara när jag kom hem. Spydde genom näsan! Det har ju inte hänt sedan man drack häxor i skogen.

Roligt att du länkar till mig.

Du kommer för övrigt få ett mail från mig om en liten idé jag har.

2:21 PM  

Post a Comment

<< Home