Tuesday, January 16, 2007

It's me the ego!

Imorgon åker jag till Dany i Sthlm för en snabbvisit för att sedan på onsdag ta 06.15 tåget med mina butikschefskollegor till Götenburgo. Kom på att de är typ 30 - 40 allihop. Så mongo - fattar inte varför jag är butikschef (rent kompetensmässigt alltså). Skall bli kul iaf. I'm gonna be the swamp - the svamp! Suger i mig allt! Medan jag är borta och äter företagsmiddagar så kan ni lyssna på den här:


Jag och Anders kom på massa smarta saker om egocentrism igår. Jag återkommer nog om det. Det är himla viktiga grejer faktiskt. Jag återkommer nog om en himla massa viktiga saker kring i sommar/höst. Känns som att jag inte skrivit en vettig rad i den här bloggen sedan typ i somras. Jag orkar uppenbarligen inte formulera mig kring annat än typ mina luncher. Så är det ibland I guess. Skall försöka att inte glömma vem jag är bara.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. Jag tycker din blogg är grym
2. Jag fattar inte hur du kan få den så grym.
3. Hälsa Dany

12:53 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

tack men jag förstår i ärlighetens namn inte hur man "inte kan förstår hur man kan få min blogg så grym.."

visste inte vem jag skulle hälsa ifrån.

11:57 PM  
Blogger christin said...

amen hallå UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!

3:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Då vet man - i alla fall - att du älskar mat. En riktigt kulinariker!

9:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Då vet man - i alla fall - att du älskar mat. En riktigt kulinariker!

9:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Varför länkas inte mitt namn? God damn it.

9:16 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Andreas: Självklart är jag en kulinariker - det är den nya folksjukdomen!

3:45 PM  

Post a Comment

<< Home