Monday, January 15, 2007

Raderar nog det här inlägget imorgon

JAG HAR ÅNGEST ÖVER ATT JAG INTE KAN SKRIVA OCH ATT JAG ALLTID ALLTID I HELA VÄRLDEN JÄMT SKALL GE MIG IN PÅ SAKER JAG INTE KAN HANTERA OCH INTE ÄR BRA PÅ OCH ATT ALLA JÄVLA MÄNNISKOR ALLTID SKA TRO PÅ MIG. DET ÄR JÄTTETASKIGT AV MIG ATT LURA FOLK ATT JAG ÄR BRA PÅ MASSA SAKER JAG INTE ÄR BRA PÅ OCH ATT SEDAN BEHÖVA GÅ RUNT OCH VARA LITE RÄDD ATT FOLK SKALL KOMMA PÅ ATT MAN ÄR DÅLIG - THE BOGUS, BLUFFEN! SEN BLIR MAN JU ÄNNU LÖITE LEDSNARE ÖVER ATT MAN HAR SÅ HÖGA KRAV PÅ SIG SJÄLV OCH DÅ BLIR ÅNGESTEN INTE MINDRE.

GODNATT

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag tycker att det var ett fint inlägg. /maria

1:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag tycker också att det var fint. peppkväll/tala ut om ångesten nån?

4:03 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

tack. det var dock inte tänkt som någon fint inlägg men kan man identifiera sig med känslan så tycker man väl att det är fint att jag vågar säga det i klartext.

höga krav på sig själv är fan en sjukdom!

12:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ångest är fan det mest korkade som någon (om någon finns) har skapat.

1:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

men motsatsen är att inte våga sig in i det överhuvudtaget. Så ångrar man sig efteråt att ha tagit den fega mesvägen...som man såklart klarar av., men inte lär sig ett skit på.

9:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kunde inte ha sagt det bättre.

1:09 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Stimp du har så rätt så! Om jag skulle varit amerikan skulle jag sagt: man måste våga för att vinna men det handlar inte om att vinna. Jag vet inte riktigt vad det handlar om, att vara människa kanske...

3:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

såhär känner jag jämt och ständigt. (nästan)
/Caroline Carlfors.

6:42 PM  

Post a Comment

<< Home