Wednesday, February 07, 2007

Kom på att barn är så jävla dumma i huvudet

Jag känner mig helt mano. Ena dagen är jag helt rataraj-uppspelt, andra dagen börjar jag typ gråta på Konsum när en harmynt liten kille som var och storhandlade med sin mamma såg lite ledsen ut. Varför var inte han i skolan? Var de jävla äckliga 11-åringarna elaka mot honom? Han kanske bara var lite ledsen över att han behövde vara med och handla (borde man inte arg eller sur ut då istället?) men det hindrade mig inte från att hata varenda gladsprättig skitunge jag såg sen.

Elaka barn är fan det värsta jag vet tror jag. Och det finns så många av dem! Är det för att deras föräldrar är likadana? Eller är det kanske för att föräldrarna inte är likadana och därför tror att just deras barn inte skulle kunna vara ett elakt skitungebarn?

När jag googlade på evil kids kom för övrigt den här bilden upp:


Läskigt någon?

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

älskar killen i kepsen som är helt behärskad. hej satan!

2:04 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

nej men alltså han som ser ut att vara upplyst av något slags gudomligt ljus från himlen!

4:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

påminner faktiskt om min arbetsplats... :)

6:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

ojoj vAR JOBBAR DU?

12:32 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Anonymous:

aj då?

1:25 PM  

Post a Comment

<< Home