Thursday, July 06, 2006

Angst

Här sitter jag bakfull i trosor framför datorn och har inte gjort iordning ett skvatt inför min avresa till Peace & Love i eftermiddag. Jag frågar mig ännu en gång vad det är jag har gett mig in på? Jag har aldrig känt mig särskilt bekväm på festivaler och please - en i Borlänge utan att känna någon mer än det högsta hönset som kommer yra omkring i 180, antagligen utan tid att ens säga hej? Också typiskt att precis när jag åker bort så händer massa roliga saker i Stockholm. Murre kommer upp från Malmö och skall spela på Spy Bar sen hemliga megafesten på lördag som säkert också kommer vara GRYM. Jag känner mig som en missnöjd högstadiefjortis som är helt stressad över att det alltid är roligare på någon annan fest men alltså fan... Jag får helt enkelt sätta min tilltro till att det blir roligt bara för att jag inte tror det innan.


Good news är iaf att vi har en 50 kvm stor lägenhet på Boxhagener Platz i Berlin till vårt förfogande på torsdag och en vecka framåt. Högsta våningen, balkong och stort kök. Skönt att inte behöva dela dusch och utandningsluft med sju personer i en tvåa iaf.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

10:42 AM  

Post a Comment

<< Home