Sunday, February 18, 2007

Dealen med helg

9 Comments:

Blogger Jonsa said...

Euuuue! Äter du konserverade bönor i tomatsås till frulle? Är du typ engelsk eller ngt?

11:47 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Va! Ge mig en rast vita bönor i tomatsås, äggröra och knaperstekt bacon är gudomligt! Någon liten stekt korv till är också fint! haha

4:53 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Hoppas det gick bra på evening föresten. hamnade på knas och fick inte med mig någon till er när det stängde dessvärre...

6:08 PM  
Blogger kalliljas said...

Välsynkat med mitt UNT-inklägg om frulle

Sjukt lite kommentarer fö på fredagsbloggen. Vet du någon som läser den? :/

10:01 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Jag tror att det kan ha att göra med att bloggar som är knytna till tidningar inte riktigt uppfattas som "riktiga" bloggar. De känns mer som sådant man läser men inte kommenterar, som annat i tidningar... Jag får väldigt lite kommentarer också i förhållande till hur många som läser men så är det med alla bloggar om man inte skriver helt nutcase radikala eller irriterande saker...

10:59 AM  
Blogger kalliljas said...

Ja, det har du nog rätt i, men hello - om man skriver om podcasts och avslutar med "vad lysnnar du på? tycker man att det borde bli åtminstone en eller två kommentarer.

Jaja, fick just reda på att jag toppar untfredags besökarlista. Alltid något ;)

11:42 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Ja nej men jag kommentarer knappt på en enda blogg jag läser om det kan vara till någon tröst. I somras när jag hade sjukt mycket tid gav jag mig in i djupa politiska debatter på isobels blogg men annars nej.

Haha fatta knäckande om typ "Vad har du i lurarna Erika Dahlström" skulle vara högre än dig!

10:03 PM  
Blogger Jonsa said...

Yo

Jo, evening gick fabulöst, fullsatt och tokdans! Synd bara att jag satt fast bakom skivspelaren eftersom alla andra verkade hångla! Magnus skakade dansgolvet rätt hårt :)

Kom till norrlands på lördag, då ska "evening crew" leka på indie-golvet på o4-gasquen. Får se hur det blir, känns lite som att kasta pärlor till svin, vet ju själv hur full och otacksam jag brukar vara när jag e på 04-gasque...

Har dock några nya pärlor att spela, så ngt kul kan det ju bli.

10:35 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

haha ja vi i Dynamic-crewet körde glv på två eller tre 04-golv också. Ett var superbra men då körde vi ett reguljärt Dynamic fast med själva "riktiga" 04:at i andra delen, ett var ok och en gång var bara ledset!

Men det är väl lite indiegrejer folk vill höra på 04:an förutom den stora kommersiella golvet.

10:38 AM  

Post a Comment

<< Home