Tuesday, February 13, 2007

Nämen ingen mer snö!

Jag är på dåligt humör och fruktansvärt osugen på ännu mer snö, ännu mer kyla och ännu mer vinter till väder och sinne. Som alltid börjar jag vid den här tidpunkten av året klä mig i vårkläder i oerhört bjärta färger och lyssna osunt mycket på Sueno Latino. GE MIG VÅR! Ge mig! Jag orkar inte. Men snart är det mars och då är det nästan april, april är fint och då är det definitivt snart maj!


Här skulle jag kunna tänka mig att hänga lite istället för Sverige just nu:






3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Samma hang-up härmed! Har gått omkring i ett dis idag och drömt om dubai typ. Eller drömt om vilken annan miljö som helst.

12:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja jag håller också på att dö. men hänga på starbucks med äckliga oljeshejker? hellre nåt annat i så fall.

4:41 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Jag vill mest ha något väldigt ANNAT än den typ av liv jag lever nu. Starbucks och oljeshejker infaller i den kategorin...

6:06 PM  

Post a Comment

<< Home