Wednesday, February 07, 2007

Den obligatoriska lilla bloggpausen

Sitter och läser en jättetjock bok och behöver en paus. Eftersom jag redan druckit hundra koppar te, målat mina naglar, läsa samtliga DN-delar och sms:at typ alla jag känner är det enda återstående att skriva ett blogginlägg. I korta blogginlägg brukar bloggare berätta vad de har på sig, vad de ätit till lunch, vilka tidningar de köpt eller vad "de har i lurarna". Alltså:

MUSIK


Skatebård - Data Italia samt allt nytt i nerladdatmappen jag inte lyckats få någon uppfattning om än.

KLÄDER

Avklippta dansbyxor tagna ur Uppsala Dansakademis upphittat-låda vid 2001 års dansterminsslut

APC-tröja från Hannes. Någon sponsgrej han fått I guess.

Lilarosa linne


Stickade sockar från farmor

Färgglad stickad sjal från min och mammas senaste Kupan besök

LUNCH

Uppvärmd, lite smaklös men ack så snålsmart storkokslasagne. Mjölk!

TIDNINGAR
Läste lite skvallerblaskor när jag solade gratis och skvallrade lite hos min vän Karin på Solsalongen. Känns som att Arena borde komma snart...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home