Thursday, February 08, 2007

Elin says: Två Zornkullor på Stureplan. Make it three!


6 Comments:

Blogger Jonsa said...

Såååå vackert! Värst av allt är att tavlan säkert blir dyr pga all uppståndelse.

Have good clean fun in sthlm! :)

Ha det gott! /Jonas

11:59 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

vad kul att du hittat min blogg!

utgångspriset är 54 000, blir faktiskt intressant att se vart det landar...

ha så kul på two tons of fun!

12:16 AM  
Blogger Jonsa said...

Hey, är man googlenörd så är man... Såg faktiskt din blogg när du skrev ngt om indiekid a la academia för två år sen... Via länk från Dynamic. Mycket roande att ge inskränkta intryck!

Btw, hoppas du å din vän kommer å dansar till magnus carlsons toner nästa fredag. evening har vårpremiär (kan ju dock diskuteras om det är vår eller inte. Lär bli fab.


Kram

9:32 AM  
Blogger kalliljas said...

Anna-Maria: Jag satt och småskrattade under hela din krönika i untfredag idag. Den var kanon! Du driver med Uppsalas uteliv på ett frankt sätt, det borde fler våga göra. Ses vi på Autobahn på lördag?

Kalle

1:05 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Ja jag såg att ni hade vårpremiär när jag gjorde efterforskningar till min krönika. skriver dock inte i unt nästa fredag så du får se till att någon annan skriver om er:)

1:57 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Kalle:

Vad roligt att du tycker det! Jag blir löjligt glad över sånt! Jag blev tillrättavisad i min första version av den. Eeh tänk på annonsörerna liksom... Den var iof jävligt elak men vad fan elakt är kul (om man inte pekar ut någon speciell)!

Yes box skall dit! Med sällskap från Berlin och allt :)

1:58 PM  

Post a Comment

<< Home