Friday, February 16, 2007

ANNAMARIA OLSSON - SLUTA VA EN HUDTJOCKIS!

Är så jävla knäckt över mitt eget beteende! Jag kan verkligen inte sluta pilla mig i ansiktet, riva upp sårskorpor och klämma upp minsta antydan till finna till blåmärken och ärr. Jag vet precis hur ledsen och arg jag blir på mig själv precis efter att jag har gjort det men det går inte att stå emot! Det är en jävla sjukdom! Ibland försöker jag liksom överlista mig själv genom att springa jättesnabbt till spegeln och hetsklämma så snabbt att min hjärna inte hunnit gå igenom alla rationella argument för att INTE göra det. Jag försöker 22 år gammal försöka springa ifrån min egen hjärna! Har på fullaste allvar funderat på att sätta upp en skriftlig vädjan till mig själv på samtliga speglar i lägenheten om att låta min arma hud vara i fred med argument som att jag får mindre sex efter att ha rivit upp hela min hy då jag hellre vill sova bort mitt eget självhat än att idka älskog. Det blir fan helgens projekt! No fucking utgång Annamaria - du skall skriva brev till din hy!

Undrar om det är så här det är att gå på diet? Man försöker hålla emot och inte äta den där bullen, så man proppar hela i munnen och sväljer den hel för att man inte skall hinna ångra sig.

Jag är en hudtjockis. Jag är inte bättre än alla diet-tjejerna jag tycker synd om när halva deras intellektuella förmåga används till att planera matintag och ha tjockisångest.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home