Monday, February 19, 2007

Trés trés chic!


Om Christin skulle göra ett modereportage med alla min second hand fynd skulle jag kunna lova att ingen av er någonsin mer skulle betala över 200 kronor för plagg, förutom möjligen jeans. Ni skulle förstår hur mycket godbitar ni missar där ute för halva ölpriset och aldrig mer bemöda Sisters ett besök.

Inhandlat idag
  • Vit techno-collage tröja med tryck i form av ett enormt tecknat kattansikte i lila och silvermetallic. Present till Anders (jag lånar).
  • Oversizad polo med plisserad struktur och muddar. I rosmönster!
  • Knallrosa sticka polo-tröja med enorma ballongärmar
  • Örhängen
  • Högläsare av Berhard Schlink
Price: 215 kronor!

Go on, hata mig bara men skyll er själva som inte orkar rota på Myrorna!

Eftersom jag är far too lazy för att modeblogga och fota grejerna själv kanske det kommer upp någon jäkla vimmelbild (ja jag är fullt medveten om pinograden) på dem någon gång... Men alltså ni skulle bara veta!

Hej då - nu lägger jag mig i sängen och inväntar vinterkräksjukan.


Eller ok en grej till bara:

Blir inte Britney bara mer och mer film noir lik? Hon kan inte lita någon, alla vill åt henne, alla ser henne som en fallen kvinna, hon får hysteriska anfall, hon försöker byta identitet, hon bär BLOND PERUK, alla vet att det kommer sluta illa...

3 Comments:

Blogger christin said...

nä va fint!

nu steg självförtroendet några gram.

8:15 PM  
Blogger Lisa said...

Krya på dig (eller ännu bättre: bli inte sjuk!)

12:51 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

christin:

Du är duktigt vännen!

lisa:

Tack. Vi får se hur det artar sig, var sjukt illamående ett halvt tygn men nu verkar det ha beddarrat lite grann.

11:29 AM  

Post a Comment

<< Home