Wednesday, July 26, 2006

Gå hem med en annan kille...

Ikväll har jag haft mycket lipgloss, druckit något slags jägermeisterhallon-shot och haft sällskap hem från ett uteställe med en jävligt snygg kille. Han bodde på samma gata som mig. Jag bara: "Hej då! Kul att träffas" när vi kom fram. Så hade vi nog inte sagt om jag inte haft världens mest älskade pojkvän. Nu har jag det och därför skall jag ringa och väcka honom och säga att han borde vara här med mig istället för med 100 köttkor, 19 000 höbalar och ett sågverk. Så hemskt iaf att man blir förvånad över att killar kan vara artiga och inte ragga på en fast det är uppenabrt att de skulle vilja, är fulla, och har teoretiskt läge.

5 Comments:

Blogger Karolina Lassbo said...

Starkt tjejen! =)

7:06 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

haha ja nej jag behövde inte vara stark direkt!

har man världens bästa kille så behöver man inte det!

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

4:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

7:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! »

10:52 AM  

Post a Comment

<< Home