Wednesday, August 09, 2006

Fashion is for fashion people

Kära blogg!

Jag har inte så mycket vettigt att säga dig för tillfället. Mitt liv (eller kanske framförallt min tankeverksamhet) består just nu av killar, smink och disco. Detta delar jag mig min bästis Gabriella och inte med dig som jag kanske skulle tråka ut. Gabriella ojar sig över vad hon skall ha på sig i Paris och jag rycks lite med som den bästis jag är. Det lutar nämligen åt att vi skall bo hos Hannes som jobbat (jobbar?) för Karl Lagerfeldt, stylar åt Vice och Vouge, har jobbat för Bless och käkar middagar med Stella McCartney. Eftersom Gabriella bara spenderat de senaste åren på Friskis och Svettis, Ica och nåt universitetsbibliotek tycker hon sig inte ha garderoben för en Parisvistelse. Hon tror inte rymliga Stadium-mjukisar och sköna sporttoppar funkar där. Ebba vet inte vad hon snackar om när hon har klädpanik så att säga.

Mjämjä.

Eftersom jag ändå börjat prata om fashion och sånt kan jag lika gärna fortsätta. Jag tänkte tipsa er om ett märke jag och Anders upptäckte på en liten shoppingutfärd i Berlin. Starstyling hette det och förhoppningsvis kanske det dyker upp hos Beneath eftersom Anders tipsade Starstylingmänniskorna om att kontakta dem och sälja sin grejer där. De hade sjukt mycket snygga killkläder men även en del coola tjejgrejer.

Klänningen i mitten tyckte jag var snygg:
Allt med Acid-gubben på är bra skit:
Jag köpte den fina t-shirten till min Anty och Anders köpte hooden
Lite fina t-shirts:
Ett fint mönster

0 Comments:

Post a Comment

<< Home