Monday, August 07, 2006

Jag kan motstå allt utom frestelser

Det lutar åt en liten, liten jättekort weekend här:


Lyssnar på Rekid - Next stop Chicago och en spontantrip till Paris känns inte det minsta bortskämt eller dumdristigt bara how fucking romanTIC! carpe diem, live fast die pretty, go before it's to late, party like it's 99 och lite andra kylskåpsmagnetsklyshor. Är ambivalent över om jag verkligen önskar att det gått över när jag vaknar imorgon. Känner jag mig själv har det inte det. Paristips tack!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://se.zoovillage.com/community/article/shoppaiparis/

Rekommenderar Kiliwatch på Rue Tiquetonneue (tror gatan heter så), ligger i Chatelet.

/Marie

3:39 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Åh tack! Mera mera mera! Jag har inte varit Paris på ett par år nu så insidertips är hemskt uppskattat!

4:31 PM  

Post a Comment

<< Home