Wednesday, August 30, 2006

Läget i en galen tid

Jättemycket kaffe och jättemycket te varje dag, STUK, Fuckpony, spontanölsmöjligheter varje kväll, karnevalsyra med alla nya studenter på stan varje kväll, nya mascara: gorgeous eyelashes, lusläsa alla vallistor för att kolla ålder och vilka man känner, knulla eller prata om livet framtiden och den konstiga tid vi lever i, valhets varje dag - DN chilla ner hundra grader och ps jag vill ha min tidning varje dag inte var tredje, fisksoppa, bombardera mig med perspektiv tack, massa små roliga saker inplanerade hela tiden, akademikerångest - sluta ge mig massa möjligheter livet - ni är i vägen för mitt professorskap, Slottet, tips tips tips, hundra klubbar, hundra nya stylish ansikten på Lion, matte b, flyttstress, 13 bästisar, 17 nästanbästisar man inte hinner träffa, massa massa böcker på Pocket shop som pockar på min uppmärksamhet, jävlar jag är den där feministen som alla identifierar som problemet med feminismen, scanna in bilder, vad hände med alla bra bloggar - är det generationsskifte på G? vara hypereffektiv, ha lite mer akademikerångest, försöka gå upp lite i vikt och äta supersize-me-mat varje dag, vara peppad på svamp, upptäcka en ny cocealer, vara så mycket mer än ett par häftiga jeans, är man dum eller är nåt fel om man är glad nästan jämt? Snart åker jag till Afrikat.

1 Comments:

Blogger Annamaria och Andrea said...

I'm totally looking forward to it! Pappa Jan måste gästblogga! hahaa

1:08 AM  

Post a Comment

<< Home