Thursday, August 17, 2006

Carl Craig the MAN

Med risk att göra en Kornél och sprida ett väldigt osäkert CC-rykte men hallå det står på Cocktail Clubs hemsida jättelitet att Carl Craig skall spela där i september!!! Jag blev väldigt upphetsad när jag läste det och började snoka runt på diverse hemsidor och ringa och bloggbomba folk men hittade ingen som riktigt bekräftade det. Började i min iver bildgoogla och kom ännu en gång på att jag helt klart skulle kunna tänka mig att ni vet, typ vara ihop med Carl Craig. Inte nog med att han gör bra sjukt bra musik och så alltså han är sjukt foxy också!




För att släta över det piniga i att vilja vara ihop med en kändis bjuder jag på lite Carl Craig-relaterat i mp3-spelaren just nu:

Carl Craig – A Wonderful life (epic version)

Tides Feat. Bajka (C's Movement #1) (Carl Craig Remix)

Nexus 21 - (Still) Life Keeps Moving (Carl Craig remix)

Theo Parrish – falling up (Carl Craig mix)

69 – Rushed (Hypnotic Tango samplingen aaaah!)

E-dancer - World of deep (Carl Craig remix)

69 - My machines

Brian Transeau – Relativity (Carl Craig's Urban Affair Dub)

Ultramarine – Hooter (Carl craig remix)

69 – poi et pas

Derrick May - Sueno Latino

Delia Gonzalez and Gavin Russom - Relevee (Carl Craig remix)

69 – Pungtang

7 Comments:

Blogger Karolina Lassbo said...

Hej tjejen! Vi ses ikväll va?

7:38 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

oh yes! Nio vid V-dala!

7:48 PM  
Blogger Karolina Lassbo said...

Bra bra! Ses vid bankomaten...

8:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Japp.

Carl Craig spelar i Sthlm samt Malme runt den siste september.

11:51 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Ja fick det bekräftat från lite andra ställen nu också. Fan vad fränt!

11:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha du är första träffen när man googlar på carl craig på svenska

1:53 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Ja jag upptäckte det när jag googlade själv.. ganska kul faktiskt

9:13 PM  

Post a Comment

<< Home