Thursday, August 17, 2006

Klubbliv: Moldavien

Som ni alla trogna läsare vet så är Ami nästan alltid där den bästa festen är. Ami reser i ett försök till föräldraruppror upp alla sina ärvda pengar genom att åka land och rike runt för att klubba på de bästa och mesta ställena. Privatjeten avgår regelbundet till franska rivieran, yatch-partys vid Sardiniens kust, fashionweek-efterfester i Milano, takfester i New York och White-Partys (vita av kokain och fula idrottsmäns gympaskor) på Avenyn i Göteborg. Men när man är så världsvan, har varit överallt och delat alla killar med Lindsay Lohan så länge man kan minnas, så blir man lätt lite uttråkad. Allt känns ospännande och man kanske vill testa något nytt. Idag tipsar Malin i Moldavien om helgens uteliv där och Ami säger varför inte? Kanske kan Ami även hoppa in och göra lite nytta i Malins FN-flyktingprojekt där när hon ändå är i farten? Kanske lite osminkad dreja en kruka eller nåt med något undernärt barn framför tv-kamerorna? För att vårda Amis personliga varumärke liksom. Två flugor i en smäll. Aaaah smart! - Ami? - Jaaa. Du borde bli typ såhära personligt-varumärkes vårdare!

2 Comments:

Blogger Mallin said...

haha.gud vad jag visste att du skulle nappa pa den dar.jq utelivet ar ratt Annorlundq har.ganskq mkt kortkort och hogklackat till oststaternqs definition av house.man far hq i atanke att moldavien bara existerqt som sjalvstqndig stat i drgt 15 ar. det ar ganska mkt som e under utveckling kan man saga.forreten sa horde jag om den dar manadslanga fzstivalen pa krimhalvon.den ska tydligen vara het.nat for nasta sommar kanske?

angaende flyktingarna sa e det inte sa mkt undernarda barnfktiskt.hittills har jag mest traffat killqr i min egen alder som qr jaaavligt uttrqkde for qtt skitpolitikerna i det hqr lqndet vagrar att acceptera dem som vardiga medborgare.ett blogginlagg om det kommer.hall utkik.

puss a kram nu ska jag bege mig ut i nqtten

11:08 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Klart jag nappade, Den är fett snygg! Jag skulle säkert ha roligare där än på många svenska ställen! haha. Jag alltså festivalen verkar helt crazy! Kan helt vara en plan för nästa sommar! Klubb-Anders känner ju massa techno ukrainare genom sitt jobb på Svenska Institutet och du kanske fått några moldaviska kompisar vi kan festa med. hahaha

Kollar din blogg dagligen för att få små glimtar ur ditt (och flyktingkillarnas) liv i Moldavien så jag missar det nog inte! Love it!

Pus å kjam

11:39 PM  

Post a Comment

<< Home