Saturday, October 21, 2006

Sveriges bästa Groda ikväll

Jag och Mia skall till Grodan ikväll, Jesper Dahlbäck mfl spelar. Skall bli så himla kul! Känns nästan overkligt att gå ut och inte vara helt död efter att ha jobbat typ arton timmar. Skitsnygga kläder har jag också. Höga svarta byxor från Velour och grönt Amsterdam-linne. Lite ful frisyr dock. Bög-Nima som jag blev rekommenderade ställde in min klipptid pga av pencillinknaprande så jag ser fortfarande ut som någon som försökt vara lite piffig bakom murarna i öst-Tyskland 1988. Borde dock kanske funderat över att göra något åt min benbehåring då min rakhyvel haft semester sedan i augusti. Har korta byxor så det kanske kommer sticka fram lite lurv. Men skit samma, ikväll skall det förhoppningsvis dansas! Har pga av frånvaron av liv 4000 kronor kvar på kontot tre dagar innan löning så ikväll skall det även drickas mucho av Stockholms bästa drinkar. Läste i Neats nyhetsbrev att de hade nya drinklista också, till det hör att vi hade halva priset på drinkarna förra gången vi var där då Mias kompis stod i baren. Ge mig nåt tjejigt, fruktigt och färgglatt liksom!

Jäjä.

Är väldigt pepp på att åka till Sydkorea föresten. Någon som varit där? Skall vara lite som en blandning mellan Kina, Japan och USA i Asien. Min kille lagar koreansk mat ikväll (mer om det sen, det är HELT sjukt - han kunde inte koka ägg för två månader sen typ) så vi börjar få upp gemensam pepp för projektet. Now: run to the train! Pus å ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du din jävel! Du köpte velourbyxorna!
Innebär att jag kan låna anytime hoppas jag, poz

12:38 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Köpte dem ja... Vi kanske borde ha gemensam garderob vetja.

11:33 PM  

Post a Comment

<< Home