Thursday, March 22, 2007

Finn ett fel, två fel

Tack för skratten UNT och DN!

LÖRDAG. Gänget bakom den välbesökta juldagsklubben Love Shack har bestämt sig för att fira ännu oftare. I helgen har deras nya klubbkoncept Hitsville UA premiär i Stadsteaterns lokaler

Vi ska koncentrera oss på hits men inte de vanliga hitlåtarna från radiolistorna. Det blir rock, electro, house och partylåtar från 60-talet och fram till i dag. Namnet kommer från Clashlåten Hitsville UK, förklarar Bo Lundqvist som driver klubben tillsammans med Ulf Persson.Wille Russmark, till vardags musikchef på MTV, agerar discjockey på premiären.Hitsville UA ska återkomma en lördag i månaden. Framöver kan det bli ännu oftare.

Hur skiljer sig Hitsville UA från Love Shack? Inte så mycket egentligen. På lördag har vi ett dansgolv men på juldagen hade vi två. Om det faller väl ut så bjuder vi in fler dj:s och även liveband. Klubben är ett bra komplement till det övriga utbudet i Uppsala. Målgruppen är 25­40-åringar. Bara för att man är 40 behöver man inte gilla styrdans. Dagens 40-åringar har mer koll.
Och ett till:


Är inte ovanstående bildsammanhang publicerat i fel årtionde? 20 år för sent? Feeeeel the 80s vibe!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tja jag tycker ändå det roligaste i dn var igår. om bombhotet mot forsmark och SKI går ut genom sin pressansvarige och säger att det inte är någon fara.
"Ranald MacDonald vid SKI berättar att polisen har bombhundar på väg för att undersöka Forsmark.

- Vi ser naturligtvis allvarligt på detta, säger han.

Det är inte första gången ett svenskt kärnkraftverk bombhotas, berättar Ranald MacDonald."

fatta och heta Ranald McDonald det är fan typ värre än Adalf Hitler. ps tack för igår

1:16 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

OMG! det missade jag totalt!

hilarious!

Apropå Ronald McDonald så måste du läsa det här:

http://www.monotoni.se/bass/2007/01/var-finns-sanningen-om-den-lila-djavulen/

helt sjukt roligt!

jag skrattade så jag höll på att trilla av stolen!

2:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jo jag läste den, jävligt kul. du får för övrigt inte missa att äta McRice i Indien en svinbillig risburgare. jag menar hela poängen med att resa är ju att prova lokala McD-burgare. min favvo är tyska McRibbs det var typ det ända jag åt under loveparade 98.

4:22 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

absolut!

jag tycker iof att poängen försvinner när det finns så många olika burgare. de lokala liksom dränks i utbudet av el maco taco baco som finns överallt. det var liksom roligare när det bara fanns typ tre vanliga och en keff asexotisk!

3:55 AM  

Post a Comment

<< Home