Thursday, April 12, 2007

Spanien - the land of the oinspirerade mackor

Tillbaks från landet av vitt bröd, skinka och lite vad som helst i friterad form. Jag kommer inte kunna skriva en vettig rad här förens allt vitt bröd, skinka, friterad potatis och kött lämnat min känsliga kropps system. Var och handlade och betedde mig JÄTTEunderligt i affären och mot kassörskan. Var tvungen att ljuga och säga att jag var groggy och jet-lagad från en långresa när jag för tredje gången inte förstod vad kassörskan sa. Egentligen var det säkert min kropps desperata rop på hjälp när den märkte att jag la upp potatis på kassabandet. Den kanske trodde att jag skulle fritera dem och lägga dem mellan en baugette eller något. Blir nog barkbröd och någon rå rova till frukost imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home