Friday, March 30, 2007

Kvalitetsutgång på G

Åååååh om jag hade pengar skulle jag definitivt åka till Stockholm och gå på Neat som gästas av DJ Pierre ikväll *dör i ett hörn*. Gud vad mycket bra bokningar Neat har! Här är han iaf, DJ Pierre:


Nämen gud förlåt! Fel bild! Här:


Fel igen, nu skall det nog bli rätt! Här kommer han:


Det här skulle varit jag i början av kvällen:


Jag och Anders vid hemgång:


Lite folk som vi går på efterfest med sen (killen i XTC-keps är redan paxad av min kompis bara så ni vet):

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hahahaha. De sista bilderna är från ett fest jag arrangerade på 90-talet, tillägger att jag inte var sååå gammal då.

Vi lånade/hyrde ett helt kloster av polare farsa och körde 2 dagars fest där. Kom ihåg att vi efteråt fick tapetsera och måla om stället för hela vinsten pga av all svettkondens.

Rave on!

10:01 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha I had NO idea ofcourse! Men då borde du så klart ha läst technoboken jag skrev om i ett tidigare blogginlägg, som bilden är tagen ifrån?

HERREGUD!

Det är inte du som är Anders Göransson i söta flätor som tycker att det ligger i ravekulturens ideologi att vara "lite flummig och bohemisk"?

11:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag fick lite åldersnoja efter att jag skrev det inlägget. Usch.

Jag var, redan då,arbetarklasskiden som läste Pop och lyssnade på techno. Så nej, jag hade inte flätor och var inte vidare bohemisk.

De andra som var med och arrangerade gick sedan vidare och började producera musik under namnet Minilogue. Ikväll spelar de på Panoramabar i Berlin.

Du är välkommen på releasefest på Grodan/Neat den 11 maj för ett nytt skivboag jag är med och startar. Mer info kommer snart.

Ha det fint i Barca och se upp för ficktjyvarna.

2:49 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

nämen det är hårt att ha varit med i gamet sedan 1996 ju!

Minilouge vet jag vilka det är så klart! Leeloo var faktiskt en av mina favoritlåtar förra året! Hade planer på att boka dem till vår klubb också men det blev aldrig så..

Det låter jättetrevligt! Då får du skivbolagsnetworka med min pojkvän. Han och vår forna klubbkollega är också i slutfasen på att starta skivbolag...

9:15 PM  

Post a Comment

<< Home