Monday, March 26, 2007

Folkhemsnostalgiker i blandade åldrar

Kom på hur sjukt lika min vän Viktor Banke och Sigge Eklund är! Inte bara utseendemässigt utan hela personlighetsauran! Kolla på det här liksom, Viktors intressen på skunk: Folkhemsromantiserandet, Läsandet, Lugnet, Minnena, Skrivandet. Känns det inte som en power point-presentation som Sigge skulle kunna använda för att beskriva sig själv och sitt skrivande? Kolla här, sista bilden är då inte en författarpresentation av Sigge utan en skunkbild av Viktor...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hej hej! Tack för en riktigt utekväll, jag blev lite för full där i slutet... jag kom ikapp och gick om.... och grät en tår när jag cyklade förbi det gamla huset... bra kväll i alla fall!

8:27 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

det var himla trevligt!

får planera in en stockholmskväll snart också. jag röstar svartklubb denna gång också!

9:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Haha åh!

11:09 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Viktor:

har du inte hört det förut eller?

6:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

aldrig någonsin. det enda jag hört i likhetsväg som jag kan minnas, är Linus farmor som anser mig ha Jussi Björlings utseende.

1:44 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

haha men erkän nu att du förstår vad jag menar!

1:01 PM  

Post a Comment

<< Home