Sunday, March 25, 2007

Ork int!

Blev en hemmakväll utan minsta tillstymmelse till utgång ikväll. Kände efter two-days-in-a-row att jag inte orkade med en potentiell jobbig kväll på ÖG. 04-qasqerna är så uttrötande hysteriska om man inte är på rätt humör. Alla är där, det är toaköer till Agadir, människor som annars är vana att behöva att gå hem och sluta dricka vid 01.00 dricker tre timmar till och blir jättejobbiga, det är hundra dansgolv vilket leder till att man spenderar typ tre minuter på varje så att det inte hinner bli kul, man typ umgås inte med någon mer än extremt flyktigt för alla bara irrar runt, upp, ner och runt i trappor och på dansgolv för att sedan i preventivt syfte ställa sig i toakön. Sen stänger de, man äter en korv för 30 spänn och hela morgondagen är förstörd av trisstesbakfylla.

Bara därför är det väl jättekul just ikväll. Men faktiskt, kunde inte bry mig mindre. Uteliv och studentliv kan tära på en i för stora doser. Kvalitet för kvantitet, eller storlek i ÖG:s fall.




16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Värsta minnet från ÖG:s super-enorma kvällar: Jag blir bjuden/påtryckt på en tequila nere i källaren, försöker skölja ner den med vatten. Inget vatten finns, så jag tar till ölen...

Det hela slutar med att jag typ kryper hem genom natten.

7:25 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

En gång drack jag i fyllan och villan en öl som jag trodde var min. Det var det inte. det var någons askopp. jag mådde inte så bra sen.

10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

HAHAHAHAHA

På fredag ska du och jag gå på Upplandsmuseets utställning om god smak förresten, och sen äter vi lunch ute.

12:13 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

jag har föreläsning 10-12 på fredag men efter det kanske...

hörs om det!

12:24 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

ska du på autobahn föresten? tänkte få med mig keso.

12:25 PM  
Blogger lil'elin said...

Jag tror inte jag ska på Autobahn. Har en lätt kureringsvecka framför mig och ska hänga hemma och äta god mat...

2:36 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

oki!

äta god mat kan iof göra iaf!

vet inte något jättespännande som händer i helgen så då prioriterar jag hellre att gå ut en rolig onsdag än fredag lördag med halroliga grejer...

9:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jo, det har du rätt i. Har blivit övertalad till att gå dit nu iaf. Men satsar på en ljummen öl i handen och att glida omkring lite...

11:28 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Jo men det är typ min plan med...

6:52 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

KESO är med!!!!!

9:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jaay!

Just ja, jag ska ta med mig locktången, så var det.
Ring mig senare idag!

10:36 AM  
Blogger Mallin said...

vad är dealen med autobahn?är det någonting jag har missat?alla verkar prata om det. *bortkommen*

3:08 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Bärlinklubb vettu!

nämen det är två tjejer som är asambitiösa, har fixat sponsring av tyska ambassaden och av eu och hela baletten!

förutom djs och allt vanligt med att ha klubb har de fixat tysk mat, inredning och öl!

astrevligt!

3:18 PM  
Blogger Mallin said...

ja men nu ringer det nån klocka.det låter ju härligt och lite smått obehagligt på samma gång. *anti som vanligt*

10:03 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Jag tror inte du skulle tycka det var härligt om du varit där igår!

det var dj:s från tjeckien, rumänien och ghela baletten med den där eu grejen! Det kände som någon konstig klubb vi skulle kunnat vara på i Budapest! Inte den svenska tolkningen av electro och techno utan den östeuropeiska! Lite triphop- och drum and bass liknande nästan !

12:59 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Förlåt självklart SKULLE du tyckt det var härligt...

1:00 PM  

Post a Comment

<< Home