Tuesday, April 17, 2007

Välkommen alla vänner, bekanta och bloggläsare!

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hahahaaa, vilken fin affisch men ni ser ju helt ärligt askeffa ut allihop. Synd att jag inte kan komma...

9:02 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

hehe nä vadå, ser vi konstiga ut?

jag förstår inte hur du kan banga sista april i uppsala faktiskt! den enda dagen då just uppsala är värt att bo i!

9:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fan vad fint att det händer något vettigt på kvällen. Synd att man kommer vara helt död efter dagen, men men det lär ju bli fett. Inte lika fett som Nas och Kevin Saunderson på samma kväll på Berns den 2 juni meen endå.

11:14 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

planen är precis som du antyder att göra något av den ofta helt miserabla kvällen som tar ner hela sista april-upplevelsen (om man inte är förutseende nog att gå och lägga sig vid 19.15 men man är ju alltid så pepp då!)

Det handlar om planering! Man är ju oftast drängfull hela dagen för att man inte riskerar någon rolig kvällsaktivitet... Man får helt enkelt vara lite mer sofistikerat full hela dagen. Men det finns ju en viss risk att det kommer vara några olika peak-times, typ en vid 20.15. Blir bara roligt!

Åh det kanske vore något! Jag missade Kevin Saundersson när han körde sin jubileumsturné när jag var i Amsterdam förra våren!

11:46 PM  
Blogger Mallin said...

haha. öronen alltså.kul grej.ba iniativ.jag ska på gayparad i TIRASPOL nästa vecka.helt galet verkligen.

10:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

fan vad soft med gayparaden! du måste fotodokumentera lite och slänga upp på bloggen!

har du någon koll på när du kommer komma hem i sommar föresten? Tänkte om vi hinner träffas innan det är min tur att dra ut i världen en sväng...

2:33 PM  
Blogger Mallin said...

det brukar iof inte vara så poppis att fota i transnistrien men med kameramobil ska det nog vara lugnt.jag har några bilder från leninstatyn som e jäävligt softa.

hmm. ja det blir nog i brjan på augusti. är sjukt opepp på att komma hem just nu men vill nog inte stanna är heller. jag ska eventuellt till georgien i början av juni och sen avsluta med lite strandhäng på krim. den där technofestivalen är väl samtidigt tror jag.

när åker du?

3:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fan vad kul! Det händer ju precis som du säger aldrig nåt på kvällen som liksom samlar upp folk!

6:47 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Men förlåt men nu kommer jag inte ihåg vart transistirien ligger, varför får man inte fota där?

Alltså fan vad soft med Krima alltså! Har velat åka dit i ages, DÄR måste du fota megamycket iaf!!!

Anders som vi hade Dynamic med håller ju på med massa techno-utbyten med Ukraina. Det var något ukrainskt band som han frågade om de fick komma till vår sista april band (tomatojaws tror jag de hette) men de var lite för mycket cafélounge för att det skulle funka hos oss. Hade varit roligt annars!

Vi har inte planerat avresedatum än men det blir väl också någon gång i början av augusti I guess. No se...

12:16 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

anomymous:

som sagt: det är det som är planen!

12:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dum fråga, men jag antar att det är den 30e? Hur som helst, det ska bli jäkligt skoj!

Det gäller bara att inte bli lockad av att följa med på den där andra mellanfesten som alltid slutar med att man däckar till tonarna av
Coronas Rhythm of the night.

11:24 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

karl:

vist är det sista april det handlar om. kvalborgfester fanns det nog av i år!

11:44 AM  
Blogger Nicholas Bauer said...

Jag kommer dit! När jag ändå tar mig ända från GBG måste jag smaka gräddan av Uppsala-nightlife. Spela en Göteborg-one-hit-wonder för mig!

4:35 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Det är klart du skall komma Eric!

Vad en Göteborgs one-hit-wonder är har har jag ingen aning om!

11:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Första väderrapporten om måndag nästa vecka:

http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/tenday/SWXX0040?from=36hr_fcst10DayLink_business

Just det, utedansgolv var det ja!

5:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Äh, va fan, länken föll bort. Soligt och ingen risk för nederbörd förutspåddes iaf!

5:12 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Fantastico!

9:12 PM  

Post a Comment

<< Home