Monday, September 11, 2006

Livets alla vändningar

Mitt liv tar snabba vändningar. I söndags var jag en vanlig tjej som skulle plugga lite komvux, pyssla med lite smågrejer och bara vara lite ung, fri och härlig. Söndag en vecka senare har jag blivit runtskjutsad i någon slags Porsche, sover på hotell, får luncher och middagar betald med guldkort, skall läras upp av massa modeentreprenörer och är butikschef för Sveriges bästa butikskedja som nu lanseras i Uppsala. Eeh va liksom?



Jag glömde deodoranten i Uppsala och måste investera i ett nytt puder. Glansen! Svetten!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gör nå' uppdatering då!

3:02 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

vännen jag är sjukt busy just nu!

5:34 PM  
Blogger Mallin said...

say what?

1:09 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

ja men jag sa ju det! omg say what! you may now call me peppade service ami!

6:38 PM  

Post a Comment

<< Home