Friday, September 08, 2006

Primadonna - Flashing on the floor


Alltså den härlåten! Ungefär allt som är bra med italo i en och samma låt! Bara namnet Primadonna - flashin on the floor säger allt! Kan tyckas att chansen skulle kunna vara ganska stor att den skulle bli aningen för mycket, och ja det är den men alltså, fan vad bra! Den passa precis min nya hårlook (tänk mellanting mellan intellektuell 80-tals författarinna och nerdekad discodrottning = ungefär allt jag står för och vill vara haha).


ps. länken är zshare så ni kan alla ladda ner låten, ta på er något fränt (inte snyggt det är inte samma sak) och dansa runt lite i vardagsrummet. Enjoy! ds

ps2. jag och min kille dricker alldeles för starka rom och cola och väger huruvida vi faktiskt skulle ha roligare hemma dansandes framför skivspelarna än på den påtänkta klubben. Är det normalt? ds2

4 Comments:

Blogger Herman said...

Tack för låtlänken. Den räddade inte kvällen, men gjorde den helt klart lite gladare. Keep up the good work - din blogg är kul att läsa.

10:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

flashing on the floor! jag dör hahahahahah!

2:38 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

enpojkeutangitarr:

tack så mycket! kul att gi gillar den!

anders:

jag vet den är jag-dör-bra!

11:00 PM  

Post a Comment

<< Home