Monday, October 30, 2006

Upprörd kväll för egentligen ingenting

Jävla drama för ingenting! Tredje gången min blogg hamnar i blåsväder pga av min "frispråkighet". Älskar att folk alltid skall övertolka saker till sin egen nackdel. (Apropå det hur orkar man vara Karolina Lassbo föresten?) Vem tror folk/jag att jag är? Carina Rydberg eller?

Snart publicerar jag fan en lista på de mest puckade människorna i min närhet jag måste smilfinka för av bekvämlighetsskäl eller kanske den ocensurerade historien om M bara för att påminna folk om att det inte är ok att vara feminist och tycka att någon kan förtjäna att få stryk. Då kan jag väl inte visa mig ute igen på ett tag: "Fan vad taskigt att berätta att han misshandlat sina tjejer - buhuhuhu, fan vad dålig stämning det blir när du säger det buhuhuhhuhhuu". Then where talking medveten provokation.

MÄNNISKOHAT!!!!!!

Förlåt. Dramat var egentligen inget drama men fick mig att tänka på massa upprörande saker. Människans feghet tex. Jag vill lägga mig under täcket, hamna i Narnia och aldrig mer behöva tänka på eller uppleva den.

Återkommer imorgon med ett inlägg om typ Bobby O, någon rolig butiksincident eller annat spexigt för att uppväga detta överdrivet bittra inlägg. "Man kan inte vara glad jämt" som min pappa brukade säga när jag låg och vred mig i tårar och oberättigad tonårsångest many years from now.

Kjamizz

ps. är inte bloggar med svart bakgrund och vit text typ det fulaste och jobbigaste? ds

6 Comments:

Blogger Martin Cöster said...

Jag håller på dig, att vara glad jämt är inte trovärdigt och dessutom vidrigt. Ser gärna fler sådan inlägg.
Synd att ni inte hittade sushi till dj Kenny men jag försåg honom dagen innan. Verkar so det var en bra fest i lördags, härligt.

10:26 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

haha du ser mig alltså surare, argare och tvärare. Jag vet inte om jag håller med faktiskt.

Andreas var en riktig sweetheart faktiskt. Du hörde att han ville starta sushirestaurang va? han skojade ju inte heller...

9:36 PM  
Blogger Martin Cöster said...

Är ju överlag förtjust i de arga dragen hos mäninskan. Detta trots att jag är en väldigt glad person som just nu dansar framför min dator till lucianos gamla remix amelie soundtracket.
Andreas skojade absolut inte om resturang, han avr även en stor beundrare av Jamie Oliver som tydligen varit inspirationskälla till feeling spicy. Men visst var söt.

12:46 AM  
Blogger Martin Cöster said...

För övrigt vill jag be dig och hela världen om ursäkt för att jag skriver så slarvigt, skyller på dansen.

12:47 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

haha ja det var faktiskt sjukt dåligt stavat!

Jag tycker det är rart med så "oförstörda" människor ointresserade av droger och promiskuiöst leverne som han i techno-världen. Det är klart att väldigt många är så men ändå...

10:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mer hat åt Lassbo. det är att visa samhällskurage! hon är som expressen...(utan principer)

7:52 PM  

Post a Comment

<< Home