Tuesday, November 14, 2006

A perfect miniweekend!


Wehehey!

Ja ba schysst att det händer något kul en onsdag då jag skall vara i Stockholm med jobbet (Nudie betalar mat och sprit), är ledig dagen efter och kan stanna kvar och gå ut för en gångs skull. Hästkista på Spy Bar där det är L is for Love där Krok, Nordpolen, Lars Jämtelid och Märta Myrstener spelar, kul, kul. Sen upptäcker jag att Oliver Koletzki spelar på Spyan samma kväll! Praise the lord! Har klubb-Anders Kungsholmen-nycklar (då han spelar på AutobahnKalmar och sover hos mig) och lunchdate med Mia inbokad dagen efter. Skitbra miniweekend mitt i veckan!

Shit vilken namedropping och länkfest det där blev...

2 Comments:

Blogger Mallin said...

assa vad coolt. jag sag den dar Kottlettkillen i kiev forra veckan. det var inte roligare an att jag borjade ma illa iof men anda varsta sammantraffandet.

11:53 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Gabban: jag förstår typ inget av ditt inlägg (förutom det där med rothstein då...)

Faktiskt, vilket sammanträffande - Koletzki i Kiev! Skulle verkligen vilja åka dit någon gång! Inte pga av technospelningar dock... Jag har en jätteromantiserad bild av Kiev och Ukraina.

12:11 AM  

Post a Comment

<< Home