Tuesday, December 12, 2006

Tjur-Ami in da house

Jag är så jävla jävla trött. Låg och skrek i kudden över massa saker jag var upprörd över i natt (urspårad diskussion om ungefär allt som är viktigt i världen). Somnade utmattad och arg runt tre. Upp och jobba hela dagen till 21.45. Igår jobbade jag till 21.00. Har druckit tre dubbla espresso idag. Jävla julhandelshelvete. Love mina extrajobbare dock.

Har fotsvett och dålig hy. Imorgon skall jag ringa en jävla hudläkare och säga: please can you fräta bort översta lagret på min hud tack! Jag borde fan ha gratis hudvård som personalförmån - min hy mår inte bra av ansvar. Den mår jättedåligt och det är fan ett jätteproblem. BuhuHU. Men jag kom på en sak, tänk om det är det att jag blivit gammal? Fått hormonförändringar och så..? Big-time-panik! Tänk om man kunde ha hy som på Christins retuscherade bilder (retuscherad för antagligen första och sista gången i mitt liv). Förutom en bättre värld och så är fin hy ungefär det jag drömmer om.

Imorgon är det ZegeistPang Musik and I'm going. Mer espresso är att vänta på torsdag. Levis kan ju glömma att jag skall komma på deras jävla jippo på torsdag.


Aporpå något helt annat. hallå julkalppshetsen vad är dealen? Folk bara: neeeeej är det sant har du inte köpt en enda julkapp, huuuur kan du sova lugnt på natten jag skulle ha paaaanik! Svaret är nej. Jättnej. Jag har inte panik. Jag kan härmed avslöja att alla mina kompisar kommer få en prenumeration av Arena i juklapp. Tidningsprenumerationer är den perfekta julklappen. Det är ett nöje som räcker hela året, man läser samma artiklar och kan således diskutera och dissikera.

Imorgon är det min lediga dag. Då skall jag simma, basta och visa upp min lättjefyllt håriga kropp på på centralbadet. Ni skulle bara våga störa.

Nu är jag lite trött och sur och ni vill inte ha med mig att göra. Godnatt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home