Thursday, August 09, 2007

Ingenting och allt finns att säga


Hittade bilden på Anjas blogg. Hon som hette Malin hade samma Whyred-klänning som jag. Kunde varit jag. Han bredvid som heter Jesper kunde varit en vän. Jesper som kunde varit min vän var bokad att spela spela på Erik, Fabian och Anders klubbpremiär i september. Matte hade försökt messa Malin kunde varit jag för att förhöra sig om att det inte var hon. Hon som dött. Han hade inte fått nåt svar.

De klättrade upp på taket på natten, ville beundra utsikten och dog.

Ofattbar sorg, och just därför, tycker jag att Discobelle i det här inlägget kunde kostat på sig att hälsa ett sista R.I.P till mer än bara honom som i det jordeliv de båda lämnat råkade vara producent. De dog, båda två. Tillsammans.

R.I.P ni båda.

Jag tänker på alla er som måste försöka greppa det ofattbara.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home