Monday, July 10, 2006

Alko-techno-klubb-Ami tar över

Min sommar håller på att att gå in i en lite ny fas. Fasen med badande, grillande, läsande, bloggknarkande och ständiga bryderier kring olika politiska frågor är nu över. Nu tar alko-techno-klubb-Ami över. Den kommande månadens inlägg kommer antagligen därför inte handla så mycket om dagspolitiska frågor eller intressanta böcker jag läst. Det kommer nog bli desto mer alkoholstinna inlägg om att det fina i att kunna lämna förfesten klockan 02, dricka ganska mycket sprit väldigt många dagar i sträck, att klubba till tio på morgonen och kanske lite allmänt gnällande över att Sverige är ett skitland kulturellt sett. Så se detta som en varning eller nåt.


Nu när jag ändå är igång: ikväll spelar lite människor från italienska skivbolaget Pigna på NeatF12. Det är fan tvång att gå tror jag! Flashin från Let 'em talk är en av de flitigast spelade förfestlåtarna här hemma. Blir man inte jävligt upprymd (och lite kåt) när man hör den är man inte min kompis. Så gå dit! Det är verkligen en sjukt bra bokning och som alltid på Neats måndagar är det gratis!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

1:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work. thnx!
»

4:54 AM  

Post a Comment

<< Home