Sunday, November 26, 2006

Dagen efter

Gårdagen var craze, det var kul att få dansa lite på sin egen klubb igen.

Brandlarmet var konstigt men lite kul ändå. Jag matchade brandlarmet i min tröja.

Fick två smickrande erbjudanden från fina människor. Inte av raggkaraktär dock - alla verkar veta att jag är stadgad, tror att jag är för cool för dem eller så är jag ful. Erbjudandena var av mer kompetensbekräftande karaktär.

Idag har jag mått skit och förstärkt det genom att äta bakispizza av den värsta sorten: ljummen med stelnad, läskigt gul ost.

Har även haft ett viktigt samtal och tagit ett viktigt kostnadseffektiviserande beslut.

Nu är det p-piller special på Kunskapskanalen. Gotto see!


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

JÄVLAR vilken snygg tröja! jag vill också ha!

5:51 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

haha men den kommer du aldrig att få!

12:25 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

tack!

4:01 PM  

Post a Comment

<< Home