Saturday, December 30, 2006

Halvhjärtad lördagsrapport

Måste se jättesnart:


Missade sista avsnittet när det gick på tv förut.

Apropå män i män i kavaj så har jag övertygat Anders att ha fluga imorgon. Love it! Han kommer vara SÅ stilig! Jag är besatt av lite stiliga män! Ni vet inte snyggissnygga utan stiliga... Aaah..



Imorgon skall vi på middag hos Robert som vi hade Dynamic med i början och har sedan fått biljetter till någon hemlofest i Hammarbyhamnen, tid: 02.00-10.00. Får se om denna nyårsafton bli flopp eller askalas. Mina nyårsaftnar har tenderat att vara antingen eller... Ser verkligen fram emot morgondagen även fast jag försöker att hålla nere förväntningarna på grund av förhöjd risk för besvikelser.

Idag har jag och Anders varit super-hetero-pariga. Vi har gått på stan tillsammans (i strictly consuming purposes alltså) för första gången sedan Anders flyttade till Uppsala för ett och ett halvt år sedan och shoppat. Jag shoppar aldrig! Jag köper saker om något. Köper en ny bok, beställer nya hudvårdsprodukter, tar hem en ny topp från jobbet och provar och sen köper en lugn stund eller handlar mat. Jag går aldrig på stan och köper på en och samma spree ett piffigt läppglans, två par skor, en jacka jag bara måste ha och plockar på mig massa exotiska frukter bara för att de är så himla fina. Idag stödde vi dock Uppsalas citykärna genom att plocka på oss kavajer, läppglans, krämer, dyra hårvårdsprodukter, skor, jackor, maskaror och mat för tusentals kronor. Vi avrundade vår spending-spree med en Leffes på O'Connors. Avrundade ännu lite mer med en snabbfika med Martin Skogehall som skall göra någon låt till Anders skivbolag och sen hem och prova alla nya kläder och laga medelhavsgratäng med aubergine, tomatsallad och stekt halloumi. Sen lite öl, läsa DN i sängen och lugn hemmakväll med engelsk deckare. Obs obs vi har ett sexliv liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home