Sunday, June 03, 2007

Gustaf tycker att det var rätt åt mig att få droger i drinken och att mina kompisar blev våldtagna

Den här sköna kommentaren hade jag fått på min krönikauntfredag.se:

Sjuk kultur
Jag tillbringar mycket tid i Tyskland på somrarna och kan säga att detta med att vara sjaskig på fyllan är ett mer eller mindre svenskt problem, eller hur många invandrarungdomar ser man som beter sig lika illa som svenskar på fyllan? Hur många invandrartjejer hamnar i samma situation som beskrivs ovan? Få... Alkohol borde förbjudas, på riktigt. Sedan är det intressant att skribenten annamaria olsson tidigare har skrytit om att hon varit "slampig på kos" eller något liknande, om man visar män att man saknar heder så blir det jobbigt och då ska man inte grina över det utan får ta konsekvenserna av sitt handlande.
Av: Gustaf
Vad säger man? Jag är väl medveten om att det finns ett gäng människor där ute som tycker som Gustaf men är ändå imponerad över mängden vidrigheter och ointelligentheter han lyckades klämma in i den korta texten.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så mycket freaks det finns därute. Man borde kanske stanna hemma. Vilket vider!

4:00 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Det är lite svårt att bemöta den typen av vedervärdiga värderingar. Det handlar ju om moral, inte logik. Vart skall man börja? Svarade honom på UNT men samtidigt vet man att den där typen av personer ofast knappast låter sig övertygas.

6:04 PM  
Blogger simon said...

gustaf är ett cp.

9:54 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Jo tack!

1:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja det finns mycket skit där ute! Och den där Gustaf få stå för sin åsikt. Själv är jag av den åsikten att han är lååångt ute och cyklar (åt fel hål. Haha).

9:48 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Ellen:

Jag är ändå lite chockad över att folk vågar dryfta sådana där åsikter. Men bra ändå. Det är viktigt att folk inte glömmer att de finns så man kan diskutera dem.

11:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gustaf borde belönas med en ja.. som jag brukar säga; en offensiv pungspark och ett nackskott.

7:30 AM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Haha Tillde du är för charmig! "Grabbarna" inblandade i Stureplans-våltäkten är ju friade så du kanske skall ge dig på dem!

11:53 AM  

Post a Comment

<< Home