Sunday, June 24, 2007

Hem ljuva hem som det brukar heta


Hemma från utlandet, tåglandet och norrlandet. Känns som alltid fint att vara hemma, slänga sig över posten i tron om att man fått något spännande (Bang och Neo var det enda förutom räkningar och hundra La Redoute-erbjudanden), ha quality-time med datorn, lyssna på musik och inspektera solbrännan som uppenbarligen försvinner den blotta dagen jag inte befinner mig i gassande sol - tack för den.

Är så jävla skrivpepp nu så det finns inte. Bara kliar i fingrarna, men icke ikväll! Skall bara lyssna på när Anders tjus-mixar sina nya München inköp, försöka få rätsida på vilka alla de där bästa låtarna som Amê och Radioslave körde på lördags-Sonár var och kanske ta första ciggen på fem dagar i fönstret, bara för att jag kan, då jag varken är slutfestad eller sjuklig som konsekvens av samma leverne.

Tills jag sorterat bilder och plitat ner lite rader kan ni läsa min sista krönika och min (första) artikel.

Godnatt vänner!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home