Saturday, June 09, 2007

So long suckers


Efter ett gäng dagar med hetspluggande/hetsjobbande varvat med saker så som musik i solen, årets första dopp, grillningar, Snerkieshäng och studentfirande så stundar nu avfärden mot kontinenten. Har egentligen hundra inlägg jag skulle vilja skriva om studenttider (ja faktiskt), arbetsmoral, blasé DN-topp-personligheter jag uppenbarligen har i "min nya släkt" och att för mig okända kompisar till min bror kommer fram på krogen och berättar att Ossian är stolt över mig när han själv aldrig skulle våga säga det. Men det hinns dessvärre inte.

Jag kommer dock säkerligen inte att kunna hålla mig från att blogga några gånger från resan men fram tills dess så får jag bjuda på lite andra inlägg. Ami ger er en lite lagom lättsmält dos sommarunderhållning med:

Katrine Kielos med: vilken folkpartist är du?

Moldau-Malins fina Transistirien-bilder


I'm ugly but I've got a blogs fantastiska Slagsmålsklubben-inlägg

Korridorsliv med Kuryakin-Johan


Schampoo Risings underbara livsstils pastisch

Karolina Ramqvist som inte heller fattar varför alla måste gifta sig


Fredrik Strage, Star Wars, Morrissey och jag.


Om ni intredan gjort det kan ni också läsa Åsa Linderborgs som alltid skarpa klassanalys om två blondiner som blir behandlade fundamentalt olika.



Uppdatering: ni kan aven lasa Cosmicrocks inlagg om klubbterritoriet apropa klubbkulturartiklarna i Arena.

5 Comments:

Blogger Mallin said...

asså jag uppskattar att du länkar till mina bilder, men så fint är det inte i trannistrien. JAg var i transylvanien yo!haha. ha det fett på resan

12:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

hej! läste om Sonar i tidningen i morse... ååå det låter så fint. Mitt danska nummer är +4526943962 krrrram

12:38 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

Malin:

Ojdå tänkte fel! Tack, hoppas du har det fint med!

Maria:

Eventuellt kanske vi ringer och ber om att få sova en natt hos er i cpg... Hör av mig!

Ha det bra! Puss!

4:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kom aldrig tillbaka.

9:32 PM  
Blogger Annamaria och Andrea said...

tough shit i did magnus.

stör jag dig behöver råder jag dig att inte läsa halva min blogg och kommentera på ett flera veckor gammalt inlägg.

1:03 AM  

Post a Comment

<< Home